יום שלישי, 4 במרץ 2014

ברוכים הבאים - לסטודיו/גלריה 'נורית ארט'

אתם מוזמנים לצאת יחד איתי למסע יצירה שהוא גם בעיני מסע חקירה.
אני פותחת לכם דלת אל העולם שבו יצירה היא חקירה וחקירה היא יצירה.
תמצאו אותי חובשת כובעים שונים.
כובע היוצרת
כובע האוצרת
כובע החוקרת

ובתוך אלה אתאר  פעילויות שמתקיימות בסטודיו שלי -
אקח אתכם לחדרי חדרים, למקומות שבם נולדת יצירה ולפעמים שם היא גם מסיימת את חייה.
לרגעים אמיתיים של יוצרת (חוקרת) - לבטים, תהליכי יצירה, קבלת החלטות, שינויי דרך והחלטות חדשות,
תצפו ותראו איך יצירה נולדת, איך היא עוברת טרנספורמציה ושינוי, כמו גם מסע של יצירה לאורך שנים.
תוכלו להציץ דרך חדרי חדרים פיזיים גם אל נבכי וחדרי נשמתו של יוצר (במקרה הזה שלי).

יהיו הסיפורים פיקנטיים שלי ומשל אחרים

נהיה חלק ממפגשי, תרבות - ספרות - שירה - אמנות , שמתקיימים שם במקום שאפשר גם לקרוא לו 'מקדש מעט'.
נסייר בתערוכות שאני אוצרת אשר חלק מהם אני גם היוצרת שלהם - בקטגוריה שאותה הגדרתי כ'אוצרת יוצרת'.
נצפה בסרטונים שמתארים תהליכי יצירה. כן, מטבח יצירה שלי פתוח ללא כל פרדה "לסלון" - סלון תצוגה.
אספר שבעיני תהליכים הם לב לבו של עניין, ואשתף אתכם בתהליכים, כולל מחשבות כמוסות דקות לפני שאני משחררת את יצירה לדרכה ולחייה העצמאיים.

ואשאל, האם אני באמת משחררת אותה?

ואבדוק זאת מולכם - די באומץ ובכנות.
אספר על מפגשי שירה של קבוצות משוררים.

אספר במיוחד והרבה על סדנה ייחודית שאני מקיימת 'סדנת דיוקן עצמית' - מודל ותהליך להתפתחות עצמית, לגילוי עצמי, שאותה אני מעבירה לקבוצות קטנות מאד או ליחידים. תהליך חווייתי מלווה בתוצאות מרתקות.
אשתף בממצאים על מחקר לעבודת דוקטור שעשיתי בנושא זה, ובתובנות שעולים ממחקרים נוספים שבהם אני עוסקת.

אפנה אתכם לערוץ סרטים שלי שבו אני מתארת פרויקטים באמנות - בין אם אלה פרויקטים שאני יצרתי או פרויקטים שהובלתי.

חלון רחב, יפתח לכם לעולם אמנות. נקודת המוצא תהא הסטודיו שלי, אני היוצרת - אוצרת - חוקרת ומשם אל עולם האמנות הרחב עוד הרבה יותר.

הסרטון כאן משקף את דבריי אלה במילים בקול ובתנועה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה